Včera ráno jsem nastartoval až po 10 minutách zápolení s klíčkem v zapalování. Jel jsem rovnou do servisu, protože kdo ví, zda to nebyl poslední platný pokus. V servise jsem se dobré zprávy nedočkal. Nový díl stojí 50tis, protože je vč elektroniky imobilizéru, ale zkusí to rozebrat. Achjo. Moc drahá oprava kvůli takové blbosti.
Nicméně jsem byl rád, že Horneta ještě mám a oprášil jsem ho. Po 100km mám dojmy...
Na Hornetu strašně fouká, ale strašně. Je potřeba dát pod oblečení ještě mikinu navíc.
Rozhodně je to zpomalení, cestovní rychlost víc než 160 není na místě a je na úrovni 250 na R1.
Podvozek je nesrovnatelně horší, zadní guma se chová divně.
Brzdí to možná líp než R1 - divný. Asi je to tím, že se brzdí z nižší rychlosti.
Jestli jsem někdy nechápal větu: "na SS se sedí v motorce, na naháči na motorce". Už chápu. Na Hornetu jedu jak na tříkolce, je někde hluboko pode mnou a těžiště je o poznání níže. Pro mě už je to méně přirozené - hůř se mi naklápí do zatáček.
Na R1 si užiju adrenalin při každém zrychlení, na Hornetu musím pro stejný zážitek říznout zatáčku, takže nic moc.
Určitě je Hornet lepší než auto, ale už asi nikdy nebudu chtít naháče ani 600vku...