Laděný výfuk/koncovka na Honda Hornet 600 - GPR!

3. březen 2013 | 15.30 |
blog › 
technika › 
Laděný výfuk/koncovka na Honda Hornet 600 - GPR!

Proč si lidi dávají laděné výfuky a své okolí obtěžují hlukem? Někdo se chce ukázat, jiný chce být viděn/slyšen kvůli bezpečnosti.

Když jsem jel první den po dálnici a z pravého pruhu mě málem sestřelilo auto, které mě nevidělo byl to jasný impuls. Když mě příště neuvidí rozhodně mě uslyší.

Původně jsem chtěl Creptus, český výrobek. Když jsem si navymýšlel co bych chtěl dostal jsem se skoro na 6tis a bez homologace, takže bych mohl mít problém v zahraničí a určitě na STK. Za tu samou cenu jsem mohl mít GPR s velmi netradičním designem a homologací. Bylo to jasné. Creptuse tu má každý druhý. Na Akrapoviče nemám. Neokoukaný GPR je dobrá koncovka a nevadí mi design plechovky piva. Tím lépe. :)

V neděli jsem ho namontoval během pár minut a vyzkoušel. Zadní tlumivku jsem hned oddělal a i tak je ten zvuk vcelku decentní. Je o něco hlubší než originál, ale okna nechává na svých místech. Za další týden zkusím vyndat přední tlumivku a uvidím co to udělá. Pak už výfuk bude skutečně jen průchozí trubka. Co to udělá s výkonem a spotřebou se ukáže. Zatím jsem si pořádně neužil ani tuhle variantu.

hornet 600 2009

Když jedu pod mostem rozhodně to není ohlušující nebo brutálně dunící. Trošku jsem zklamaný, protože právě takový zvuk jsem čekal a chtěl ho tlumit tlumivkou na snesitelný zvuk. No nic, tak budu jezdit bez tlumivek.
 

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář