Vyhřívané rukojeti na R1

24. únor 2014 | 11.35 |
blog › 
technika › 
Vyhřívané rukojeti na R1

O víkendu jsem se odhodlal sundat vyhřívané rukojeti z Hornetu a dát si je na R1. Ocenil jsem, že jsem je nelepil a jen volně nasunul. Tedy moc dobře nasunout nešly a pak se ani nehnuly. Trošku problém bylo sundat obyčejné gripy z R1. Klika, že taky nebyly lepené a za trochu praní jsem je sundal v pořádku a mohl začít s výměnou.

Řidítka R1 jsou asi o 1mm tenčí, takže gripy se na nich točily – nepoužitelné. Chvíli jsem přemýšlel, že je budu muset nalepit a jaké lepidlo zvolím. Pak mě napadla spásná myšlenka: krepová samolepící papírová páska. 2x jsem to omotal, vší silou nasadil vyhřívané gripy a funguje to! Ani se nehnou... a můžu je zase kdykoliv sundat.

Nemá smysl nechávat na motorce cokoliv nestandartního nb vyhřívané rukojeti za 2tis. Cenu motorky to nezvedne. Dnes ráno bylo místy -3°C a byl jsem moc rád, že vyhřívání mám. Jen mi pořád mrznou palce pod řidítky. Jinak by to bylo dokonalé. Dokonce i v tomhle malém mrazu pneumatika sedí poměrně dobře, navzdory tomu, že i po x kilometrech je pořád studená a ani zdaleka není vlažná.

Dnes mě čeká evidenčka. Jsem zvědavý, protože zadní pneu je přesně na značkách... pokud mě nenechají projít, tak jí ještě měsíc nechám, pak nazuju novou a bude repete :) Na výfuky jsem taky zvědavý, ale naposled nikdo nechtěl ani motorku nastartovat. Bohužel R1 bez nastartování nerozsvítí potkávačky. Pro mě výhoda, ale pro tohle to je nevýhoda.

Zatím se zdá, že jízda v mokru neznamená mokrá záda. Podstatná výhoda oproti Hornetu, který cákal na záda hodně a ani zadní blatník nepomohl. Ovšem jak jsou výfuky umístěné vysoko, tak batoh neskutečně smrdí spáleným benzínem. Fakt je to síla!

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

RE: Vyhřívané rukojeti na R1 davidhavel 24. 02. 2014 - 14:58