Dlouho to netrvalo a R1 drtím víc než Horneta, ačkoliv u něj jsem měl značné rezervy. Na Hornetu mi zbývaly po krajích 1cm proužky nikdy nejeté gumy. U R1 jsem zatím na 0,5cm :-D Ne že by to bylo mistrovství světa, ale je příjemé nemít "poser proužky". Docela by mě zajímalo co se stane až pojedu po hraně... dá mi vědět, že už víc klopit nemám?
Ráno se mi rozsvítila kontrolka oleje asi na 5sec. Než jsem stihl popřemýšlet, kde zastavím tak zhasnula. Trošku jsem zvolnil a pak přidal. Už se nerozsvítila. Podle informací ostatních to chce držet hladinu oleje na maximu. Najeto mám něco kolem 2tis km a doléval jsem 1/4L. Takže se zdá, že mezi výměnou spotřebuju 0,5L oleje navíc. To je v pohodě. Starší kousky žraly podstatně více, klidně 0,5L na 1tis km. Určitě bych dokázal snížit spotřebu oleje klidnější jízdou... vlastně nedokázal. Spotřeba by se snížila, ale zpomalit nejde. :)
Za chvíli mě čeká výměna pneu. Zadní bych chtěl Pirelli Angel GT, ale v mém rozměru (190/50 R17) stojí cca 4tis... takže začnu testovat levnější gumy. První prubnu zřejmě Continental Conti Motion s cenovkou 2,5tis. To je podstatný rozdíl! Popř Michelin Pilot Power R za 3tis. Bridgestone Battlax BT 016 R PRO za 3tis vypadá taky dobře.
RE: Už to klopím | davidhavel | 04. 03. 2014 - 13:27 |
![]() |
hurikan | 05. 03. 2014 - 09:50 |
![]() |
davidhavel | 06. 03. 2014 - 20:27 |
![]() |
hurikan | 06. 03. 2014 - 21:15 |