Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
Mám další level, co jsem se musel naučit na motorce udělat si sám - vyčistit brzdy. Naštěstí je to opravdu snadné.
U R1 je to trošku jiné než na Hornetu. Na R1 nejdou sundat celé bzdy jen tak, nejdříve musí jít ven samotné destičky a pak je tam teprve dost místa pro zbytek. Nic moc na tom není: vyndat destičky, sundat celé brzdiče, zubním kartáčkem vyčistit pístky, vysušit, namazat olejem, pístkama zacvičit, aby se promazaly, zatlačit, očistit olej, namontovat a hotovo. Zbývá druhá strana.
Na levé straně bylo všechno v pořádku. Na pravé spodní pístky byly znatelné líné. Nechtělo se jim ven a lezly hlavně horní. Pomohl jsem si kleštěma resp pogumovanou stranou a donutil vylézt ty dva liné. Po namazání už to bylo znatelně lepší!
Destičky jsou v pořádku, zbývá 3mm, takže se zdá, že je předchozí majitel měnil chvíli před prodejem (jako já na Hornetu, po výměně jsem na nich najel 3tis km). Tohle čištění jsem dělal kvůli tomu, že jsem jel z práce a na každé křižovatce jsem cítil spálené brzdy. Vůbec mi to nedošlo... Druhý den jsem na neutrál nepohnul motorkou ani o centimetr, musel jsem pořádně zabrat než brzdy povolily... spotřeba mi vylezla o 0,5 litru výš :-D Pak už se nepálily, ale pro jistotu jsem je vyčistil.