Tak jsem se dostal i k tomu poslednímu, co bylo potřeba udělat. Výměnit vzduchový filtr.
tak tahle prý vypadá filtr po smrti
Při ceně 900,- za nový papírový nebo 1.600,- za pratelný K&N jsem se dlouho nerozmýšlel a objednal K&N. R1 se tak mohla konečně nadechnout. Opravdu se mi zdá, že se změnil zvuk motoru/koncovky výfuku a z hlubokých tonů jsou vyšší. Jestli je přání otcem myšlenky uvidím.
Ráno jsem to moc nezkoušel a jel normálně. Znamením bude i spotřeba - jestli se změní.
Přestalo mi fungovat vyhřívání rukojetí. To už jsem byl opravdu otrávený, že pořád něco musím opravovat. Naštěstí se ukázalo, že byl jen vytržený drát z konektoru na baterií - asi jak jsem tahal vedle něj USB kabel pro nabíjení telefonu. Takže hurá. Oprava na 30sec.