Čas na nové gumy, Batltax BT016 byla dobrá. Jsem rád, že jsem jí vyzkoušel. Dávat už jí nikdy nebudu, jedině kdybych potřeboval dojet přední kolo. Vydržela asi 4,5tis km.
Včera jsem dal novou sadu (tachometr 54.500): Dunlop Sportmax Qualifier II. Na Hornetu jsem měl jedničku a nebylo to nic moc. Ale jednak to byla moje první guma a taky už byla docela sjetá, takže těžko porovnávat.
nová guma, která neujela ještě ani centimetr :)
Lepení bylo snažší než se zdálo, jen bylo zapotřebí dost síly :) Hned po zalepení jsem si říkal jakou rychlostí pojedu... předpoklad 100 vzal za své ihned, 160 cestou, ale přes 200 jsem se snažil nejet. Takže zátěžová zkouška proběhla prakticky ihned.
cena v podstatě hodně lidová! Stejná věc se dá koupit i za 300,-
Na okruhu jsem se se snažil jet až na hranu, což se ukázalo jako vcelku nedramatická záležitost. Dál jsem byl zvědavý jestli jí budu mít tak hnusně otrhanou jako jí mají někteří jedinci. No nemám, ať jsem se snažil jak jsem se snažil k otrhání nedošlo. Možná je okruh tak malý, že se hřála rovnoměrně i po stranách nebo to holt málo deru.
Ale trochu strukturu stejně změnila.
![]() před |
![]() po |
Od víkendu už mám novou gumu. Žádné zvláštní změny nepozoruju. Pořád nebyly dobré podmínky. Mokro a velký vítr není dobrý pro testování gum :)
takhle byla sjetá původní. Ve středu už vzorek není skoro patrný, z boku je jak nový. Chtělo by to okruh :-D
Dlouho jsem se rozhodoval, jakou gumu vzít. Nakonec jsem vzal Bridgestone Battlax BT 016 za 3tis. Continentalku si necham na jindy. U téhle mě zaujalo, že má 3 směsi. Tvrdou uprostřed, měkčí uprostřed krajů a měkkou úplně na kraji.
Prostě se to musí zkusit. Co bylo pro mě nejdůležitejší byla cena a doporučení na SS.
U Continentalu Motion jsem se bal, že bude moc cestovní... ale zřejmě ji vyzkouším hned po téhle.
Aktuálně mám zadní gumu sjetou, že není vidět značka, ale o kus dál je na středu ještě cca 1 mm vzorku. Nechci riskovat plátno a následný defekt. Ostrých kamínků potkávám hodně.
Marketingový text: 190/50 ZR17 73W TL Bridgestone BT 016 R PRO- BRIDGESTONE BATTLAX BT016 PRO HYPERSPORT. Sportovní radiální pneumatiky pro přední a zadní kolo používají celou řadu pokrokových technologií, které Bridgestone vyvinul v MOTOGP. Pneumatika BATTLAX BT-016 PRO HYPERSPORT úspěšně kombinuje vynikající odolnost vůči opotřebení s vynikajícími vlastnostmi jak na suchém, tak i na mokrém povrchu. Řada pneumatik navržených speciálně pro větší sportovní motocykly (supersportovní motocykly, motocykly bez kapotáže, atd.) zahrnuje jeden rozměr přední pneumatiky a tři rozměry zadní pneumatiky. Běhoun pneumatiky je vyroben technologií 3LC - 3sekční běhounové směsi (3 Layer Compound), která zaručuje vysokou přilnavost v zatáčce společně s precizní lineární ovladatelností. Společností Bridgestone patentovaná směs "SILICA RICH EX" s "polymerem RC" (pro motocyklové pneumatiky) kombinuje vynikající odolnost vůči opotřebení s nadprůměrnými vlastnostmi při jízdě na mokru. Špičková řada motocyklových pneumatik Bridgestone "Battlax" pro malé až velké motocykly pokrývá celé spektrum pneumatik od cestovních až po závodní. PNEUMATIKA BATTLAX BT-016 PRO HYPERSPORT potvrzuje závazek společnosti Bridgestone zlepšovat výkon a zároveň zachovat vysokou úroveň komfortu pérování.
Že jsou překonané, resp už se vyrábí jejich moderní verze vím :)
aktualizováno 17/6: Guma už je pryč, dala přibližně 4,5tis km, zbýval cca 1mm, takže asi 5.000 by dala. Celkově byla dobrá, držela jak měla. Pokud se trhla dala to vědět rozumně a neustřelila o velký kus.