Průměrná spotřeba Hornet 600

17. duben 2013 | 09.48 | rubrika: technika

benzinKdyž jsem zjistil, že laděný výfuk nemá na spotřebu vliv dokonce i po vyndání obou tlumivek můžu konečně zjišťovat průměrnou spotřebu.

Na klasický natural 95 mám spotřebu 5,9-6,1l/100km. Na natural 98 jsem měl 5,6-5,7l/100km, včera dokonce 5,9l/100km. Jestli to bylo tím, že jsem bral u jiné benzínky než obyvkle nebo jsem to více vytáčel těžko říci. Každopádně se dá říci, že N98 se vyplatí, pokud není dražší o více než 1,5kč/litr.

Včera jsem zkusil i E85. Názory se různí. Já si myslím, že by to mohlo fungovat. Vzal jsem jen půl nádrže (10 litrů), v nejhorším to jen vyčistí nádrž, motor a zpátky se vrátím k osvědčenému N95.

komentáře (4) | přidat komentář | přečteno: 108x

Údržba o víkendu

16. duben 2013 | 11.00 | rubrika: technika

V sobotu jsem se projel v dešti, takže to byl ten pravý impuls pro domácí servis. Mytí motorky mi vzalo přes půl hodiny - na to, že tam zdánlivě není co mýt, tak to trvá dlouho. Smontoval jsem zvedák na zadní kolo a rovnou ho vyzkoušel. Docela jsem se bál. Prvně kvůli tomu, že jí sundám, když se pomalinku na zvedáku rovnala z bočního stojánku. Po druhé, že jí neuzvednu. Do určitého stupně je na zvědáku opravdu těžká, ale jak se to přehoupne už to jde snadno.

Konečně jsem přidal reflexní proužek na zadní kolo. Měl jsem verzi s aplikátorem, který byl skvělý. Měl jednu malinkou chybu - na závažíčkách by odskočil a já bych měl na každé straně vlnovku. Aplikátor jsem vytunil ucvaknutím kousku plastu a už fungoval bezchybně. Jak na přední kolo ještě netuším. Asi mi někdo bude muset na parkovišti popojíždět a já se budu za ním plazit. Zvedák na přední kolo nemám. :)

Scorpion Exo 500 Zoltan - moje krásná helma

7. březen 2013 | 09.21 | rubrika: technika

Snažil jsem se koupit Scorpiona EXO 1000, ale starý model E10. Novější model E11 je na tom bídně s bezpečností. Sice je lehčí, ale jednoznačně na úkor bezpečí. Co jsem našel, tak EXO 500 je o jednu řadu níže než 1000. Mezi tím je ještě podle čísel 700, ale ta je ještě níže. Původní EXO 1000 se v podstatě nedá sehnat v mojí velikosti nebo jen v designu, který nepřekousnu.

Koupil jsem tedy ve skrze podobnou jako jsem chtěl. Navíc je v téhle řadě tento super design. Zoltan!

Chtěl jsem 3 věci: Dofukování, dvojté plexi a vnitřní clonu.

žádné komentáře | přidat komentář | přečteno: 73x

Laděný výfuk/koncovka na Honda Hornet 600 - GPR!

3. březen 2013 | 15.30 | rubrika: technika

Proč si lidi dávají laděné výfuky a své okolí obtěžují hlukem? Někdo se chce ukázat, jiný chce být viděn/slyšen kvůli bezpečnosti.

Když jsem jel první den po dálnici a z pravého pruhu mě málem sestřelilo auto, které mě nevidělo byl to jasný impuls. Když mě příště neuvidí rozhodně mě uslyší.

Původně jsem chtěl Creptus, český výrobek. Když jsem si navymýšlel co bych chtěl dostal jsem se skoro na 6tis a bez homologace, takže bych mohl mít problém v zahraničí a určitě na STK. Za tu samou cenu jsem mohl mít GPR s velmi netradičním designem a homologací. Bylo to jasné. Creptuse tu má každý druhý. Na Akrapoviče nemám. Neokoukaný GPR je dobrá koncovka a nevadí mi design plechovky piva. Tím lépe. :)

žádné komentáře | přidat komentář | přečteno: 565x

Vyhřívané rukojeti - Sport OXFORD OF696

1. březen 2013 | 10.00 | rubrika: technika

OXFORD HOT GRIPS SPORTPo zlomené noze a definitivním odpískání sezóny 2012 jsem netrpělivě vyhlížel jaro 2013. Zima pekelná, ale silnice suché. Je to výzva? Je to rozumné? Je to hraní s ohněm? Další pád a další 2 měsíce jsou jasné.

Po dlouhém přemýšlení jsem koupil vyhřívané rukojeti. Investice 1.700,- se ukázala jako opravdu dobrá. Radím si je určitě pořídit. Při teplotě 5°C v dobrých rukavicích ruce nemrznou ani po 60km. Zkusil jsem je vypnout a zmrzlé ruce jsem měl už po 5km.

Instalace se ukázala snažší než jsem se bál. Původní rukojeti se rozříznou a místo nich nasadí nové. Pravá strana (plyn) šel dobře. Nová rukojeť byla akorát, že tam šla přiměřenou silou. Oddechnul jsem si - předčasně. Levá tam nešla vůbec. Byla tak o 1-2 mm menší. Skoro jsem se rozbrečel a praštil s tím. Vrátit jsem to nemohl, nesundal bych zpět pravou. Neřešitelný problém. Ale když tam něco nejde silou stačí použít větší sílu. Vyvinul jsem maximum a dostal rukojeť do půlky. Další průšvih - už ji ani nesundám. Nebylo co ztratit. Hadr proti omlácení a kladivo. Za další 2 minuty akce skončila úspěchem a tenhle už nikdo nesundá! Nic jsem nelepil.

žádné komentáře | přidat komentář | přečteno: 50x