21. květen 2014 v 07.20 | rubrika: nabírání zkušeností
![]() Jel jsem za auty a čekal až bude vhodné místo na předjíždění. Držel jsem si i odestup. Místo přišlo, zrychlil jsem a v okamžiku, kdy jsem byl přesně metr za autem to doslova hodilo myšku do levého pruhu. |
přečteno: 46x | přidat komentář
|
Oprava spínací skříňky na R1
20. květen 2014 v 07.59 | rubrika: technika
V servisu se opravdu vytáhli. Skříňku rozebrali, vyčistili, přeskládali a funguje. Ale ona funguje úplně jak nová. Kdyby mi řekli, že mi tam dali novou, tak to snad ani nepoznám. Funguje naprosto dokonale. Sice za cenu 2.864,- kdy cena materiálu činila do 60,- a zbytek je práce (4 drahé hodiny), ale přesto mi to ušetřilo daleko více! Jsem naprosto spokojen. |
přečteno: 35x | přidat komentář
|
R1 je opravena, uf
16. květen 2014 v 19.01 | rubrika: technika
Ze servisu přišly překvapivě dobré zprávy, ani jsem je snad nečekal. Zapalování resp spínací skříňka byla rozebrána, přeskládána a složena. Funguje jak má. Oprava za 2,8tis. Řekl bych, že drahá, ale při původní ceně 48tis za novou je to sakra levný. V pondělí si pro ni jdu. Takže na Hornetu jsem ujel jen 100km a maže zpátky na uskladnění. :) Ještě jsem domluvil opravu snímače spojky, abych mohl startovat se zařazenou rychlostí a spojce, když mi to chcípne. Ta bude pravděpodobně ve středu. :) |
přečteno: 18x | přidat komentář
|
15. květen 2014 v 11.03 | rubrika: nabírání zkušeností
Včera ráno jsem nastartoval až po 10 minutách zápolení s klíčkem v zapalování. Jel jsem rovnou do servisu, protože kdo ví, zda to nebyl poslední platný pokus. V servise jsem se dobré zprávy nedočkal. Nový díl stojí 50tis, protože je vč elektroniky imobilizéru, ale zkusí to rozebrat. Achjo. Moc drahá oprava kvůli takové blbosti. Nicméně jsem byl rád, že Horneta ještě mám a oprášil jsem ho. Po 100km mám dojmy... |
přečteno: 45x | přidat komentář
|
6. květen 2014 v 08.25 | rubrika: nabírání zkušeností
Tak už jsem to nevydržel a přihlásil se na okruh. Jsem na to moc zvědavý jaká ostuda to bude a jaké škody si způsobím :-D Přidal jsem se ke skupince a tak cena je příjemných 300,- za 2 hodiny. Na první vyzkoušení až až. Jen ten povrch okruhu není úplně krásný, ale to ani silnice na kterých běžně jezdím. Horší to být nemůže. |
přečteno: 36x | přidat komentář
|
28. duben 2014 v 11.14 | rubrika: technika
Tak jsem se dostal i k tomu poslednímu, co bylo potřeba udělat. Výměnit vzduchový filtr. ![]() tak tahle prý vypadá filtr po smrti |
přečteno: 44x | přidat komentář
|
24. duben 2014 v 08.36 | rubrika: technika
R1 nemá klasická řidítka a můj držák navigace na trubku nejde z Horneta použít. Přemýšlel jsem jak a kam navigaci uchytit. Nakonec zvítězilo nejlehčí neřešení: kovová hmoždinka. I v Praze je oříšek jí sehnat... povedlo až na pátý pokus. ![]() jak prosté řešení za 28,- |
přečteno: 35x | přidat komentář
|
Výsledek práce
23. duben 2014 v 14.54 | rubrika: technika
Termoizolační páska, pancéřové hadice a brzdová kapalina. To vše lze vidět na jedné fotce :-D (s nadsázkou) ![]() výsledek práce. Páska se ještě vypaluje a dělá se na ní pavučinka a trošku bilého kouře při rozpálení. Zatím se zdá, že pomáhá, ale uvidím až bude tepleji. Omotané mi to přijde hezky, jsem opravdu spokojený. 2 místa jsou sešity nití, kde páska trochu odstávala kvůli změně profilu trubky (zúžení). |
přečteno: 43x | přidat komentář
|
22. duben 2014 v 15.07 | rubrika: technika
Na víkend jsem si naplánoval "velký servis" na R1. Začal jsem ráno v devět a skončil odpoledne kolem čtvrté. První přišla na řadu výměna chladící kapaliny. Vypustil jsem obsah, který mě překvapil, že byl v dobrém stavu. Naplnil jsem okruh destilkou a nechal prohřát na 80°C. Po té nechal vychladnout a u toho jsem demontoval celý zadek vč výfuku. Dokonce jsem se dostal ke šroubu expanzky, ale hned jsem zjisitl, že jí ještě něco drží a že jí ven prostě nedostanu. V novějším modelu je už vyřešené na pohodu. Vypustil jsem destilku a naplnil nemrznoucí směsí. |
přečteno: 88x | komentáře (2)
|
Náklony
14. duben 2014 v 07.57 | rubrika: nabírání zkušeností
![]() Tuším, že to bude dlouhá cesta k jeho pokoření... Na druhou stranu ráno bylo +9°C, do této zatáčky to mám asi 5km a pneumatiky držely úplně úžasně. Takže BT016 jsou fakt dobrý... a už se nevyrábějí. No jejich pokračování BT030 má bt ještě lepší :) |
přečteno: 32x | přidat komentář
|