Na okruhu jsem se se snažil jet až na hranu, což se ukázalo jako vcelku nedramatická záležitost. Dál jsem byl zvědavý jestli jí budu mít tak hnusně otrhanou jako jí mají někteří jedinci. No nemám, ať jsem se snažil jak jsem se snažil k otrhání nedošlo. Možná je okruh tak malý, že se hřála rovnoměrně i po stranách nebo to holt málo deru.
Ale trochu strukturu stejně změnila.
![]() před |
![]() po |
Moje poprvé na okruhu bylo snažší než jsem čekal. Bál jsem se, že budu ostatní brzdit a nebudu klopit jak bych měl. Po nějakém dvacátém kole jsem začal brousit boty a hned kolo na to už i stupačky. A v jednom z posledních kol jsem dokonce předjel jednoho matadora... no jo, za 2 kola mi to vrátil :-D
Pneumatiky jsem si hezky sjel až na samnou hranu. Bylo to v Sosnové, kde je okruh dlouhý jen cca 1 kilometr. Nakroužil jsem 60km, musel jsem tedy najet přes padesát kol.
Musím říct, že na konci už mi bylo špatně a nevím jestli z toho kroužení nebo z hladu :-D
fotky jsou mizerné, ale alespoň nějaké
Mohl bychom si zahrát hru najdi rozdíly:
před
Tak jsem dal dnes do broušení stupačky. Vlítnul jsem do mojí oblíbené zatáčky a začal klopit. Přišlo to daleko dřív než jsem čekal... ovšem obrousil jsem si botu, protože jsem zapomněl dát nohy na špičky :-D Takže snad příště....
jen decentní zbroušení...
Včera se mi povedla první stoppie bez přípravy. To že jsem někdy dobrzdil a odlehčilo se mi zadní kolo nebo mírně přizvedlo to nepočítám.
Jel jsem za auty a čekal až bude vhodné místo na předjíždění. Držel jsem si i odestup. Místo přišlo, zrychlil jsem a v okamžiku, kdy jsem byl přesně metr za autem to doslova hodilo myšku do levého pruhu.
V servisu se opravdu vytáhli. Skříňku rozebrali, vyčistili, přeskládali a funguje. Ale ona funguje úplně jak nová. Kdyby mi řekli, že mi tam dali novou, tak to snad ani nepoznám. Funguje naprosto dokonale. Sice za cenu 2.864,- kdy cena materiálu činila do 60,- a zbytek je práce (4 drahé hodiny), ale přesto mi to ušetřilo daleko více! Jsem naprosto spokojen.
Ze servisu přišly překvapivě dobré zprávy, ani jsem je snad nečekal. Zapalování resp spínací skříňka byla rozebrána, přeskládána a složena. Funguje jak má. Oprava za 2,8tis.
Řekl bych, že drahá, ale při původní ceně 48tis za novou je to sakra levný. V pondělí si pro ni jdu. Takže na Hornetu jsem ujel jen 100km a maže zpátky na uskladnění. :)
Ještě jsem domluvil opravu snímače spojky, abych mohl startovat se zařazenou rychlostí a spojce, když mi to chcípne. Ta bude pravděpodobně ve středu. :)
Včera ráno jsem nastartoval až po 10 minutách zápolení s klíčkem v zapalování. Jel jsem rovnou do servisu, protože kdo ví, zda to nebyl poslední platný pokus. V servise jsem se dobré zprávy nedočkal. Nový díl stojí 50tis, protože je vč elektroniky imobilizéru, ale zkusí to rozebrat. Achjo. Moc drahá oprava kvůli takové blbosti.
Nicméně jsem byl rád, že Horneta ještě mám a oprášil jsem ho. Po 100km mám dojmy...
Tak už jsem to nevydržel a přihlásil se na okruh. Jsem na to moc zvědavý jaká ostuda to bude a jaké škody si způsobím :-D
Přidal jsem se ke skupince a tak cena je příjemných 300,- za 2 hodiny. Na první vyzkoušení až až. Jen ten povrch okruhu není úplně krásný, ale to ani silnice na kterých běžně jezdím. Horší to být nemůže.
Tak jsem se dostal i k tomu poslednímu, co bylo potřeba udělat. Výměnit vzduchový filtr.
tak tahle prý vypadá filtr po smrti